fbpx

Onze Juka.be Support Formules

Basic
Kassa & eCOM

Basis ondersteuning boven op de support van de leverancier

E-mail - binnen 48u - support@juka.be
Telefonisch van maandag tot vrijdag van 9u00 - 17u00
Toegang tot Juka.be Support Portaal
€45/maand
Medium
Kassa & eCOM

Uitgebreide ondersteuning boven op de support van de leverancier

E-mail - binnen 36u - support@juka.be
Telefonisch van maandag tot vrijdag van 9u00 - 17u00
Toegang tot Juka.be Support Portaal
Interventie bij u ter plaatse* binnen de 2 werkdagen
Vervangtoestel** bij defecte kassa hardware
Per jaar: 2 x 1u online coaching/training
€55/maand
Premium
Kassa & eCOM

Uitgebreide ondersteuning en aanpassingen webshop

E-mail - binnen 24u - support@juka.be
Telefonisch van maandag tot zaterdag van 9u00 - 17u00
Toegang tot Juka.be Support Portaal
Interventie bij u ter plaatse* binnen de 2 werkdagen
Vervangtoestel** bij defecte kassa hardware
Aanpassing aan webwinkel***: max. 6u/jaar
Per jaar: 2 x 1u online coaching/training
Vraag onze aangepaste prijs indien je enkel een webshop hebt.
€75/maand

Vraag naar onze kortingen als Juka Preferred Customer

 

* Indien probleem niet op afstand kan opgelost worden. Kosten verplaatsing niet inbegrepen (€0,35 per km).

** Kassabonprinter, barcodescanner, geldlade, prijslabelprinter aangekocht bij Juka.be. Indien het toestel uit garantie is en niet meer te herstellen is, kan dit bij ons besteld worden aan een voordelige prijs (klantenkorting). Indien niet aangekocht via Juka.be kan een vervangtoestel gehuurd worden aan voordelig tarief.

*** Aanpassingen aan webwinkel: alle opmaak aan layout en grafiek webshop, alle aanpassingen aan instellingen en configuratie webwinkel, aanpassingen aan contactinfo en wettelijke/algemene pagina's. Bevat geen beheer van producten in de webwinkel.


Standaard ondersteuning

Hebt u geen supportcontract bij ons, dan kunt u steeds beroep doen op de standaard ondersteuning die inbegrepen is in uw software-abonnement.

Voor een vraag over: 


Extra Juka.be support zonder onderhoudscontract aan €85/uur, per begonnen kwartier gefactureerd. Verplaatsingskost forfaitair €85. Beschikbaar van ma tot vrij tijdens kantooruren (9u – 18u). Niet op zon- en feestdagen.


Voorwaarden

Support Basic Kassa & eCOM

  • Deze bundel is geldig voor 1 winkel. Meerprijs per extra winkel is € 5 per maand.
  • Prijs op basis van (half)jaarlijkse betaling. Bij maandelijkse betaling: € 50 per maand.
  • Responstijd 'binnen 48u' voor een eerste contact met onze support.
  • Niet op zon- en feestdagen.

Support Medium Kassa & eCOM

  • Deze bundel is geldig voor 1 winkel. Meerprijs per extra winkel is €10 per maand.
  • Prijs op basis van (half)jaarlijkse betaling. Bij maandelijkse betaling: € 60 per maand.
  • Responstijd 'binnen 48u' voor een eerste contact met onze support.
  • Niet op zon- en feestdagen.

Support Premium Kassa & eCOM

  • Deze bundel is geldig voor 1 winkel. Meerprijs per extra winkel is €10 per maand.
  • Deze bundel bevat max. 1 uur per maand opmaak en design aanpassingen aan de webwinkel. Is niet geldig voor beheer van webshop producten.
  • Prijs op basis van (half)jaarlijkse betaling. Bij maandelijkse betaling: € 90 per maand.
  • Responstijd 'binnen 24u' voor een eerste contact met onze support.
  • Niet op zon- en feestdagen.

Algemeen

Prestaties die niet onder de Juka.be Support Formules vallen worden desgevallend afzonderlijk gefactureerd:

  • Ondersteuning ter plaatse bij de klant afhankelijk van de gekozen formule.
  • Onderhoud en reorganisaties van disks, bestanden of databases, opzetten van beveiliging.
  • Ondersteuning m.b.t. operationele of technische problemen te wijten aan onjuist onderhoud, verkeerde manipulatie of wijziging van de software door de klant of een derde, oneigenlijk gebruik, ongeval, gebruik in een onaangepaste fysieke of operationele omgeving, of in een andere dan de voorziene werkomgeving, of defect veroorzaakt door derden software of product waarvoor Lightspeed en/of Juka.be niet verantwoordelijk zijn.
  • Support op niet-ondersteunde types hardware.
  • Support op problemen met LAN-ethernet netwerk, wifi-netwerk, apparatuur van de internetprovider, uw eigen geïnstalleerde netwerk hardware.
  • Verzoeken tot toevoegen of veranderen aan correct werkende software, consultancy, opzoekwerk, projectmanagement, integratie en migratie, roll-out, acceptatietesten, batch scheduling, reporting, training en in het algemeen iedere prestatie die niet rechtstreeks betrekking heeft op het oplossen van operationele of technische problemen.