Omnichannel: Online en Offline verkoop op één plek

Beheer jouw fysieke winkel en webshop vanuit één centrale plek. Waar de klant ook shopt, in de winkel of online; nu kan je consistente merkbeleving en service bieden.

Geïntegreerd voorraadbeheer, rapportering en klantinformatie

Bespaar veel tijd en werk door jouw winkel en webshop vanuit één centrale plek te beheren.

  • Houd jouw winkel 24/7 open
  • Eén merkervaring op elk vlak
  • Op één plek inloggen en werken
  • Centraal voorraadbeheer
  • Klant-herkenning op alle kanalen dankzij klantprofielen

Meer bereik binnen jouw doelgroep

Maak het gemakkelijk voor klanten om jouw winkel(s) te vinden en jouw producten te ontdekken.

  • Verbeter jouw online vindbaarheid
  • Verhoog de toestroom van nieuwe klanten
  • Integreer met Facebook
  • Mobile responsive design templates
  • Gebruik de aankoopgeschiedenis van jouw klanten om hun doelgericht producten aan te bieden
  • Meet direct wat jouw marketing activiteiten opleveren

Verhoog de waarde per klant

Omnichannel klanten hebben een 30% hogere Customer Lifetime Value (CLV). Verhoog uw omzet.

  • Maak producten 24/7 beschikbaar door online te verkopen
  • Laat klanten op de manier winkelen die hun voorkeur heeft
  • Bied klanten verschillende bezorgopties (thuisbezorging of pick-up in de winkel)
  • Meer marketing mogelijkheden en kanalen waar je de klant kunt bereiken
  • Verhoog het aantal nieuwe klanten en verkoop meer aan bestaande klanten