Persoonlijke verkoop is wanneer je rechtstreeks sociaal contact hebt met je klant in je winkel. Het blijft de meest effectieve vorm van marketing.
Houd je voorraad op regelmatige tijdstippen bij. Dit geeft je een goed zicht over wat je hebt en wat je eventueel moet bijbestellen. Op regelmatige basis alles bijhouden bespaart je ...
Instagram: dé perfecte tool om jouw doelgroep te bereiken en een gemeenschap te bouwen rond jouw merk. Met deze tips leer je om het meeste uit Instagram te halen.
Hoera! Niet-essentiële winkels kunnen terug opengaan. Met de feestdagen in aantocht wordt het extra druk. Het is daarom nog belangrijker om ...
Het gevreesde moment: er is een tweede covid-19 golf en een tweede lockdown. Hierdoor moeten veel winkels sluiten. Dit is hét moment om ...
Of het nu voor de wisselingen van seizoenen, Halloween of Kerst,… is. Je etalage decoreren is belangrijk. Deze redenen vertellen je waarom...
Als lokale, kleine zelfstandige maak je ongetwijfeld een zware periode door. Bij Juka.be zijn we ervan overtuigd dat er ook een positieve kant aan dit verhaal is! De coronacrisis bracht namelijk al heel wat veranderingen met zich mee op vlak van consumentenged ...
De coronacrisis bracht heel wat nieuwe gewoontes met zich mee, en zal ook blijvende sporen achterlaten. Het winkelgedrag van mensen is veranderd. Winkelen is niet meer vanzelfsprekend, om verschillende redenen: naast de financiële impact van de coronacrisis, z ...
Terwijl er nog volop gespeculeerd wordt over het nieuwe normaal post-corona, welke trends in retail stand zullen houden, etc., geven wij je graag enkele zekerheden mee: 2 kernregels voor een succesvolle webshop
Tijdsbeheer is cruciaal, want als handelaar heb je het vast al gehoord: Time is money. Succes komt namelijk niet enkel van hoeveel je verkoopt, maar ook van hoe je jouw tijd indeelt. Maar hoe doe je dat precies?
Meest recente berichten